2013
Science Teacher Professional Development in Education of Gifted Students
TRNOVÁ, Eva, Josef TRNA a Jana ŠKRABÁNKOVÁZákladní údaje
Originální název
Science Teacher Professional Development in Education of Gifted Students
Název česky
Profesní rozvoj přírodovědných učitelů ve vzdělávání nadaných žáků
Autoři
TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí), Josef TRNA (203 Česká republika, domácí) a Jana ŠKRABÁNKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
Journal of Educational and Instructional Studies in The World, Ankara, Turkey, Gazi University, 2013, 2146-7463
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Turecko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00068809
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
výuková metoda; nadání; profesní vývoj učitelů; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky
educational method; giftedness; teacher professional development; science education
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2017 21:56, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
The study presents our research findings of students’ educational preferences and examples of concrete suitable teaching/learning methods based on experimentation for gifted students. These teaching/learning methods especially motivational have to be implemented in continuous professional development of science teachers. Used research method is design-based research.
Česky
Studie prezentuje naše výzkumná zjištění o studentských vzdělávacích preferencích a příklady konkrétních výukových metod pro nadané žáky. Tyto výukové metody, zejména motivační, by měly být implementovány do trvalého profesního rozvoje přírodovědných učitelů. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|