J 2013

Science Teacher Professional Development in Education of Gifted Students

TRNOVÁ, Eva, Josef TRNA a Jana ŠKRABÁNKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Science Teacher Professional Development in Education of Gifted Students

Název česky

Profesní rozvoj přírodovědných učitelů ve vzdělávání nadaných žáků

Autoři

TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí), Josef TRNA (203 Česká republika, domácí) a Jana ŠKRABÁNKOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Journal of Educational and Instructional Studies in The World, Ankara, Turkey, Gazi University, 2013, 2146-7463

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Turecko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00068809

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

výuková metoda; nadání; profesní vývoj učitelů; přírodovědné vzdělávání

Klíčová slova anglicky

educational method; giftedness; teacher professional development; science education

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2017 21:56, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.

Anotace

V originále

The study presents our research findings of students’ educational preferences and examples of concrete suitable teaching/learning methods based on experimentation for gifted students. These teaching/learning methods especially motivational have to be implemented in continuous professional development of science teachers. Used research method is design-based research.

Česky

Studie prezentuje naše výzkumná zjištění o studentských vzdělávacích preferencích a příklady konkrétních výukových metod pro nadané žáky. Tyto výukové metody, zejména motivační, by měly být implementovány do trvalého profesního rozvoje přírodovědných učitelů. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání