2011
Paleta hodnoticích situací a hodnoticích přístupů ve výtvarné výchově.
BRÜCKNEROVÁ, KarlaZákladní údaje
Originální název
Paleta hodnoticích situací a hodnoticích přístupů ve výtvarné výchově.
Název anglicky
A Range of Evaluative Situations and Evaluative Approaches in Art Educatioon
Autoři
BRÜCKNEROVÁ, Karla (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Studia paedagogica, Brno, Masarykova univerzita, 2011, 1803-7437
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/11:00066271
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
school assessment; methods and forms of assessment; evaluative situation; verbal assessment; classification; assessment of art work; art lessons; art teacher
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 15. 4. 2014 12:03, Mgr. Vendula Hromádková
V originále
Cílem článku vycházejícího z šířeji zaměřené zakotvené teorie je popsat škálu hodnoticích situací vznikajících z učitelovy iniciativy na hodinách výtvarné výchovy realizovaných na druhém stupni základních škol. Text nejprve představuje škálu hodnoticích situací ve výtvarné výchově, a poté ukáže čtyři obecnější přístupy, jimiž se učitelé s hodnocením vyrovnávají.
Anglicky
The aim of this article – which is based on a broadly defined grounded theory – is to describe a range of evaluative situations based on a teacher’s initiative in art lessons given at the lower secondary level of schools. The article presents a range of evaluative situations in art lessons followed by four general approaches by which teachers cope with assessment.
Návaznosti
GD406/09/H040, projekt VaV |
|