J 2011

Paleta hodnoticích situací a hodnoticích přístupů ve výtvarné výchově.

BRÜCKNEROVÁ, Karla

Základní údaje

Originální název

Paleta hodnoticích situací a hodnoticích přístupů ve výtvarné výchově.

Název anglicky

A Range of Evaluative Situations and Evaluative Approaches in Art Educatioon

Autoři

BRÜCKNEROVÁ, Karla (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Studia paedagogica, Brno, Masarykova univerzita, 2011, 1803-7437

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/11:00066271

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

school assessment; methods and forms of assessment; evaluative situation; verbal assessment; classification; assessment of art work; art lessons; art teacher

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 15. 4. 2014 12:03, Mgr. Vendula Hromádková

Anotace

V originále

Cílem článku vycházejícího z šířeji zaměřené zakotvené teorie je popsat škálu hodnoticích situací vznikajících z učitelovy iniciativy na hodinách výtvarné výchovy realizovaných na druhém stupni základních škol. Text nejprve představuje škálu hodnoticích situací ve výtvarné výchově, a poté ukáže čtyři obecnější přístupy, jimiž se učitelé s hodnocením vyrovnávají.

Anglicky

The aim of this article – which is based on a broadly defined grounded theory – is to describe a range of evaluative situations based on a teacher’s initiative in art lessons given at the lower secondary level of schools. The article presents a range of evaluative situations in art lessons followed by four general approaches by which teachers cope with assessment.

Návaznosti

GD406/09/H040, projekt VaV
Název: Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování
Investor: Grantová agentura ČR, Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování