VINKLER, Marek, Jiří BITTNER, Vlastimil HAVRAN a Michal HAPALA. Massively Parallel Hierarchical Scene Processing with Applications in Rendering. Computer Graphics Forum. Wiley, 2013, roč. 32, č. 8, s. 13-25. ISSN 0167-7055. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1111/cgf.12140.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Massively Parallel Hierarchical Scene Processing with Applications in Rendering
Autoři VINKLER, Marek (203 Česká republika, garant, domácí), Jiří BITTNER (203 Česká republika), Vlastimil HAVRAN (203 Česká republika) a Michal HAPALA (203 Česká republika).
Vydání Computer Graphics Forum, Wiley, 2013, 0167-7055.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL URL
Impakt faktor Impact factor: 1.595
Kód RIV RIV/00216224:14330/13:00069069
Organizační jednotka Fakulta informatiky
Doi http://dx.doi.org/10.1111/cgf.12140
UT WoS 000327433800002
Klíčová slova česky paralelní algoritmy; CUDA; akcelerační datové struktury; sledování paprsku; BVH
Klíčová slova anglicky parallel algorithms; CUDA; acceleration data structures; ray tracing; BVH
Štítky best1
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D., učo 172521. Změněno: 19. 1. 2014 16:14.
Anotace
We present a novel method for massively parallel hierarchical scene processing on the GPU, which is based on sequential decomposition of the given hierarchical algorithm into small functional blocks. The computation is fully managed by the GPU using a specialized task pool which facilitates synchronization and communication of processing units. We present two applications of the proposed approach: construction of the bounding volume hierarchies and collision detection based on divide-and-conquer ray tracing. The results indicate that using our approach we achieve high utilization of the GPU even for complex hierarchical problems which pose a challenge for massive parallelization. The results indicate that using our approach we achieve high utilization of the GPU even for complex hierarchical problems which pose a challenge for massive parallelization.
Návaznosti
LG13010, projekt VaVNázev: Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (Akronym: ERCIM-CZ)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics
MUNI/A/0750/2012, interní kód MUNázev: Vyzkum FI v oblastech aplikovane informatiky (Akronym: FI_Apl_Inf_2013)
Investor: Masarykova univerzita, Vyzkum FI v oblastech aplikovane informatiky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 05:50