LAZAROVÁ, Bohumíra. Intervence školních psychologů - mezi zkušeností a vědou. In Diagnostika a intervenční postupy ve školní psychologii, Zlín, 30.-31.8.2013. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Intervence školních psychologů - mezi zkušeností a vědou
Název anglicky School psychologists interventions - between experience and science
Autoři LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Diagnostika a intervenční postupy ve školní psychologii, Zlín, 30.-31.8.2013, 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00069131
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky školní psycholog; věda; intervence; evidence-based intervence
Klíčová slova anglicky school psychologist; science; intervention; evidence-based intervention
Štítky rivok, RIVZ
Změnil Změnila: Mgr. Zdeňka Mácková, učo 2295. Změněno: 12. 4. 2014 10:51.
Anotace
Příspěvek pojednává o intervencích školního psychologa, které mohou být mnohdy intuitivní, založené na zkušenostech, bez dokladů o efektivitě. Příspěvek pojednává o indikátorech vědeckých a pseudovědeckých postupů, o evidence-based intervencích a podmínkách tvorby doporučených postupů a praktických vodítek.
Anotace anglicky
The paper is focused on the school psychologists interventions that could be based on the intuition only, without evaluating the efficiency. The author discuss the use of the evidence-based interventions and practice guidelines in the practice of school psychologists in the Czech Republic.
Návaznosti
LG13051, projekt VaVNázev: Zajištění účasti českých psychologů v řídících orgánech mezinárodních společností oboru psychologie
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 20:19