ŠEĎOVÁ, Klára a Roman ŠVAŘÍČEK. Zpátky ke kořenům etnografické práce. 2013. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Zpátky ke kořenům etnografické práce |
Název anglicky | Back to the roots of ethnographic work |
Autoři | ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika, domácí) a Roman ŠVAŘÍČEK (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | 2013. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/13:00066352 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova anglicky | qualitative research; methods; workshop |
Štítky | rivok |
Změnil | Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 2. 2. 2014 13:53. |
Anotace |
---|
Jak interpretovat a analyzovat sebraná data? Cílem interpretace je vyhnout se neporozumění, přehlédnutí a špatného čtení se záměrem správně porozumět textu, respektive terénu. My se však pokusíme tento postup trochu poupravit a vyjít od textu, který je plný prázdných míst a nedokončených výpovědí. Dílna se bude zaměřovat na to, jak interpretovat data takovým způsobem, abychom zaprvé adekvátně porozuměli danému textu, který je vždy nedokončený a zadruhé byli schopni číst daný text tvořivým způsobem, který povede k nové interpretaci přirozeného až banálního pedagogického světa. Ukážeme, že je pro odkrytí významů jednotlivých situací a výpovědí nutné provést několik analytických kroků, které budou na dílně předmětem výkladu a skupinové práce účastníků. |
Anotace anglicky |
---|
How to interpret and analyze the collected data? The aim of interpretation is to avoid misunderstandings, omissions and wrong reading with a view to properly understand the text, or terrain. However, we will try to tweak the process a bit and come out of the text, which is full of empty spaces and unfinished statements. The workshop will focus on how to interpret the data in such a way that we first understand adequately a given text, which is always unfinished and secondly be able to read the text in a creative way that will lead to a new interpretation to the natural banal educational world. We show that for uncovering the meanings of situations and testimony necessary to make several analytical steps that will be a workshop on the subject of interpretation and group work participants. |
Návaznosti | |
---|---|
GA13-23578S, projekt VaV | Název: Učitel a žáci v dialogickém vyučování |
Investor: Grantová agentura ČR, Učitel a žáci v dialogickém vyučování |
VytisknoutZobrazeno: 20. 9. 2024 21:16