2013
The footfall of shopping centres in Olomouc (Czech Republic): an application of the gravity model
KLAPKA, Pavel, Martin ERLEBACH, Ondřej KRÁL, Michal LEHNERT, Tomáš MIČKA et. al.Základní údaje
Originální název
The footfall of shopping centres in Olomouc (Czech Republic): an application of the gravity model
Název česky
Návštěvnost obchodních center v Olomouci (Česká republika): aplikace gravitačního modelu
Autoři
KLAPKA, Pavel, Martin ERLEBACH, Ondřej KRÁL, Michal LEHNERT a Tomáš MIČKA
Vydání
Moravian Geographical Reports, Brno, Institute of Geonics, 2013, 1210-8812
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Impakt faktor
Impact factor: 0.341
UT WoS
000324801700002
Štítky
Změněno: 22. 9. 2013 18:31, Mgr. Martin Erlebach, Ph.D.