J 2013

The footfall of shopping centres in Olomouc (Czech Republic): an application of the gravity model

KLAPKA, Pavel, Martin ERLEBACH, Ondřej KRÁL, Michal LEHNERT, Tomáš MIČKA et. al.

Základní údaje

Originální název

The footfall of shopping centres in Olomouc (Czech Republic): an application of the gravity model

Název česky

Návštěvnost obchodních center v Olomouci (Česká republika): aplikace gravitačního modelu

Autoři

KLAPKA, Pavel, Martin ERLEBACH, Ondřej KRÁL, Michal LEHNERT a Tomáš MIČKA

Vydání

Moravian Geographical Reports, Brno, Institute of Geonics, 2013, 1210-8812

Další údaje

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Impakt faktor

Impact factor: 0.341

UT WoS

000324801700002

Štítky

Změněno: 22. 9. 2013 18:31, Mgr. Martin Erlebach, Ph.D.