KLAPKA, Pavel, Martin ERLEBACH, Ondřej KRÁL, Michal LEHNERT a Tomáš MIČKA. The footfall of shopping centres in Olomouc (Czech Republic): an application of the gravity model. Moravian Geographical Reports. Brno: Institute of Geonics, 2013, roč. 21, č. 3, s. 12-26. ISSN 1210-8812.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The footfall of shopping centres in Olomouc (Czech Republic): an application of the gravity model
Název česky Návštěvnost obchodních center v Olomouci (Česká republika): aplikace gravitačního modelu
Autoři KLAPKA, Pavel, Martin ERLEBACH, Ondřej KRÁL, Michal LEHNERT a Tomáš MIČKA.
Vydání Moravian Geographical Reports, Brno, Institute of Geonics, 2013, 1210-8812.
Další údaje
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Impakt faktor Impact factor: 0.341
UT WoS 000324801700002
Štítky RIV ne
Změnil Změnil: Mgr. Martin Erlebach, Ph.D., učo 426769. Změněno: 22. 9. 2013 18:31.
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 07:37