Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1124284, author = {Horká, Hana and Rodriguezová, Veronika}, address = {Praha}, booktitle = {Kvalita ve vzdělávání: Sborník příspěvků z XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.}, editor = {Ježková, V. (Ed.)}, keywords = {ideological and content dimension of a curriculum; biophile focus in education; historical knowledge; Bloom’s taxonomy of cognitive objectives; relationship between nature}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7290-620-8}, pages = {339-347}, publisher = {Univerzita Karlova}, title = {Teoreticko-výzkumná reflexe výukového programu.(Život pravěkých sběračů a lovců z pohledu environmentální výchovy)}, url = {http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2013/09/Sbornik_FINAL.pdf}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 1124284 AU - Horká, Hana - Rodriguezová, Veronika PY - 2012 TI - Teoreticko-výzkumná reflexe výukového programu.(Život pravěkých sběračů a lovců z pohledu environmentální výchovy) PB - Univerzita Karlova CY - Praha SN - 9788072906208 KW - ideological and content dimension of a curriculum KW - biophile focus in education KW - historical knowledge KW - Bloom’s taxonomy of cognitive objectives KW - relationship between nature UR - http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2013/09/Sbornik_FINAL.pdf L2 - http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2013/09/Sbornik_FINAL.pdf N2 - Příspěvek ukazuje provázanost dějepisného vzdělávacího obsahu s environmentální problematikou. Autorský výukový program, věnovaný způsobu života pravěkých sběračů a lovců, který je postaven na konstruktivistických principech a jehož základem je kooperace, představuje realizovanou formu školního kurikula. Výukové téma žáci zkoumají v kontextu biofilní orientace vzdělávání. Záznam závěrečné slovní reflexe, který reprezentuje obsahovou dimenzi kurikula, byl podroben kvalitativní analýze a uveden do širších environmentálních souvislostí. Při empirickém zpracování žákovských artefaktů byla použita metodologie zakotvená ve zkoumaném jevu. ER -
HORKÁ, Hana a Veronika RODRIGUEZOVÁ. Teoreticko-výzkumná reflexe výukového programu.(Život pravěkých sběračů a lovců z pohledu environmentální výchovy). Online. In Ježková, V. (Ed.). \textit{Kvalita ve vzdělávání: Sborník příspěvků z XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.}. Praha: Univerzita Karlova, 2012, s.~339-347. ISBN~978-80-7290-620-8.
|