Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1124362, author = {Krátká, Jana and Střelec, Stanislav}, address = {Praha}, booktitle = {Kvalita ve vzdělávání: Sborník příspěvků z XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}, edition = {1. vyd.}, editor = {Ježková, V. (Ed.)}, keywords = {class teacher; research; data analysis; pupils}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7290-620-8}, pages = {509-516}, publisher = {Univerzita Karlova}, title = {Témata, která žáci nejčastěji řeší se svým třídním učitelem}, url = {http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2013/09/Sbornik_FINAL.pdf}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 1124362 AU - Krátká, Jana - Střelec, Stanislav PY - 2012 TI - Témata, která žáci nejčastěji řeší se svým třídním učitelem PB - Univerzita Karlova CY - Praha SN - 9788072906208 KW - class teacher KW - research KW - data analysis KW - pupils UR - http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2013/09/Sbornik_FINAL.pdf L2 - http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2013/09/Sbornik_FINAL.pdf N2 - Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem s řadou závažných výchovných úkolů ve vztahu k žákům své třídy, k jejich rodičům, k ostatním učitelům školy, k jejímu vedení a za jistých okolností také k širší veřejnosti. Příspěvek shrnuje výsledky dotazníkového výzkumného šetření zaměřeného na témata (problémy), které žáci nejčastěji řeší se svým třídním učitelem, přičemž se zaměříme na vliv typu školy, pohlaví žáků a počet let, po které žáci mají stejného třídního učitele. Výzkumný soubor tvořilo celkem 248 respondentů, žáků a studentů základních a středních škol. Z našich zjištění vyplývá, že třídní učitelé mají své nezastupitelné místo ve výchovném dění školy a vedou k předpokladu, že postavení (funkce) třídního učitele nebude v rámci proměn českého školství ztrácet na významu. ER -
KRÁTKÁ, Jana a Stanislav STŘELEC. Témata, která žáci nejčastěji řeší se svým třídním učitelem. Online. In Ježková, V. (Ed.). \textit{Kvalita ve vzdělávání: Sborník příspěvků z XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova, 2012, s.~509-516. ISBN~978-80-7290-620-8.
|