k 2013

Pupils’ perception of printed and e-textbooks

PEŠKOVÁ, Karolína, Josef MORAVEC a Milan KUBIATKO

Základní údaje

Originální název

Pupils’ perception of printed and e-textbooks

Název česky

Vnímání tištěných a elektronických učebnic žáky

Autoři

Vydání

ECER 2013, 2013

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Turecko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

vnímání; žáci; tištené učebnice; elektronické učebnice

Klíčová slova anglicky

perception; pupils; printed textbooks; electronic textbooks
Změněno: 24. 2. 2014 15:15, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.

Anotace

Česky

Poster prezentuje výsledky šetření zaměřeného na vnímání tištěných a elektronických učebnic žáky ZŠ. Výzkumným nástrojem byl dotazník s demografickými/kontextovými položkami, škálovanými položkami Likertova typu a položkami s volnými odpovědmi.

Návaznosti

MUNI/A/0706/2012, interní kód MU
Název: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2013)
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty