B 2013

Nadnárodní společnosti v České republice :vývojové trendy, organizace a řízení, kultura a odpovědnost

BLAŽEK, Ladislav a Alena ŠAFROVÁ DRÁŠILOVÁ

Základní údaje

Originální název

Nadnárodní společnosti v České republice :vývojové trendy, organizace a řízení, kultura a odpovědnost

Název česky

Multinational companies in Czech Republic: trends, organization and management, culture andNadnárodní společnosti v České republice :vývojové trendy, organizace a řízení, kultura a odpovědnost responsibility

Název anglicky

Multinational companies in Czech Republic: trends, organization and management, culture and responsibility

Autoři

BLAŽEK, Ladislav (203 Česká republika, garant, domácí) a Alena ŠAFROVÁ DRÁŠILOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Praha, 211 s. Beckova edice ekonomie, 2013

Nakladatel

C.H. Beck

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14560/13:00069895

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-7400-478-0

Klíčová slova česky

nadnárodní společnosti; MNC; organizování; řízení; kultura; vývojové trendy; pobočky nadnárodních společností

Klíčová slova anglicky

multinational companies; MNC; organization; management; culture; trends; subsidiaries of multinational companies

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 30. 6. 2014 11:22, Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Anotace

V originále

Publikace je založena na výzkumu provedeném v rámci Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity a poskytuje s pomocí rozsáhlé rešerše tuzemské i zahraniční literatury komplexní vhled do problematiky organizace a řízení nadnárodních společností. Na základě kvalitativního a kvantitativního výzkumu celkem 335 poboček nadnárodních společností byla problematika nadnárodních společností aktualizována a zakotvena do širších souvislostí. Výsledkem je zpracování šesti vzájemně provázaných tematických okruhů, které se věnují vzniku a rozvoji nadnárodních společností, jejich vstupu na český trh, formám uspořádání, organizaci a řízení, kultuře a v neposlední řadě společenské odpovědnosti.

Anglicky

The publication is based on research carried out in the faculty of Economics and Administration of Masaryk University. It provides a complex comprehensive insight into the problems of organization and management of multinational companies with the aid of extensive both domestic and foreign literature search. Based on the qualitative and quantitative research of 335 subsidiaries of multinational companies, the issue of multinational companies was updated and embedded in a broader context. The result is the processing of six interrelated topics that deal with the origin and development of multinational companies, their entry into the Czech market, forms of organization, organization and management, culture and social responsibility.

Návaznosti

MUNI/A/0905/2009, interní kód MU
Název: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Akronym: EMP)
Investor: Masarykova univerzita, Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty