2013
Nadnárodní společnosti v České republice :vývojové trendy, organizace a řízení, kultura a odpovědnost
BLAŽEK, Ladislav a Alena ŠAFROVÁ DRÁŠILOVÁZákladní údaje
Originální název
Nadnárodní společnosti v České republice :vývojové trendy, organizace a řízení, kultura a odpovědnost
Název česky
Multinational companies in Czech Republic: trends, organization and management, culture andNadnárodní společnosti v České republice :vývojové trendy, organizace a řízení, kultura a odpovědnost responsibility
Název anglicky
Multinational companies in Czech Republic: trends, organization and management, culture and responsibility
Autoři
BLAŽEK, Ladislav (203 Česká republika, garant, domácí) a Alena ŠAFROVÁ DRÁŠILOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Praha, 211 s. Beckova edice ekonomie, 2013
Nakladatel
C.H. Beck
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14560/13:00069895
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-7400-478-0
Klíčová slova česky
nadnárodní společnosti; MNC; organizování; řízení; kultura; vývojové trendy; pobočky nadnárodních společností
Klíčová slova anglicky
multinational companies; MNC; organization; management; culture; trends; subsidiaries of multinational companies
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 30. 6. 2014 11:22, Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
V originále
Publikace je založena na výzkumu provedeném v rámci Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity a poskytuje s pomocí rozsáhlé rešerše tuzemské i zahraniční literatury komplexní vhled do problematiky organizace a řízení nadnárodních společností. Na základě kvalitativního a kvantitativního výzkumu celkem 335 poboček nadnárodních společností byla problematika nadnárodních společností aktualizována a zakotvena do širších souvislostí. Výsledkem je zpracování šesti vzájemně provázaných tematických okruhů, které se věnují vzniku a rozvoji nadnárodních společností, jejich vstupu na český trh, formám uspořádání, organizaci a řízení, kultuře a v neposlední řadě společenské odpovědnosti.
Anglicky
The publication is based on research carried out in the faculty of Economics and Administration of Masaryk University. It provides a complex comprehensive insight into the problems of organization and management of multinational companies with the aid of extensive both domestic and foreign literature search. Based on the qualitative and quantitative research of 335 subsidiaries of multinational companies, the issue of multinational companies was updated and embedded in a broader context. The result is the processing of six interrelated topics that deal with the origin and development of multinational companies, their entry into the Czech market, forms of organization, organization and management, culture and social responsibility.
Návaznosti
MUNI/A/0905/2009, interní kód MU |
|