BLAŽEK, Ladislav a Alena ŠAFROVÁ DRÁŠILOVÁ. Nadnárodní společnosti v České republice :vývojové trendy, organizace a řízení, kultura a odpovědnost. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2013, 211 s. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7400-478-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nadnárodní společnosti v České republice :vývojové trendy, organizace a řízení, kultura a odpovědnost
Název česky Multinational companies in Czech Republic: trends, organization and management, culture andNadnárodní společnosti v České republice :vývojové trendy, organizace a řízení, kultura a odpovědnost responsibility
Název anglicky Multinational companies in Czech Republic: trends, organization and management, culture and responsibility
Autoři BLAŽEK, Ladislav (203 Česká republika, garant, domácí) a Alena ŠAFROVÁ DRÁŠILOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Praha, 211 s. Beckova edice ekonomie, 2013.
Nakladatel C.H. Beck
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14560/13:00069895
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-7400-478-0
Klíčová slova česky nadnárodní společnosti; MNC; organizování; řízení; kultura; vývojové trendy; pobočky nadnárodních společností
Klíčová slova anglicky multinational companies; MNC; organization; management; culture; trends; subsidiaries of multinational companies
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D., učo 136922. Změněno: 30. 6. 2014 11:22.
Anotace
Publikace je založena na výzkumu provedeném v rámci Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity a poskytuje s pomocí rozsáhlé rešerše tuzemské i zahraniční literatury komplexní vhled do problematiky organizace a řízení nadnárodních společností. Na základě kvalitativního a kvantitativního výzkumu celkem 335 poboček nadnárodních společností byla problematika nadnárodních společností aktualizována a zakotvena do širších souvislostí. Výsledkem je zpracování šesti vzájemně provázaných tematických okruhů, které se věnují vzniku a rozvoji nadnárodních společností, jejich vstupu na český trh, formám uspořádání, organizaci a řízení, kultuře a v neposlední řadě společenské odpovědnosti.
Anotace anglicky
The publication is based on research carried out in the faculty of Economics and Administration of Masaryk University. It provides a complex comprehensive insight into the problems of organization and management of multinational companies with the aid of extensive both domestic and foreign literature search. Based on the qualitative and quantitative research of 335 subsidiaries of multinational companies, the issue of multinational companies was updated and embedded in a broader context. The result is the processing of six interrelated topics that deal with the origin and development of multinational companies, their entry into the Czech market, forms of organization, organization and management, culture and social responsibility.
Návaznosti
MUNI/A/0905/2009, interní kód MUNázev: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Akronym: EMP)
Investor: Masarykova univerzita, Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 3. 7. 2024 13:29