ČERNÝ, Michal a Dagmar CHYTKOVÁ. Heuristická analýza aplikací na tvorbu myšlenkových map v tabletu. ProInflow. Brno: Masarykova univerzita, roč. 5, č. 2, s. 1-10. ISSN 1804-2406. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Heuristická analýza aplikací na tvorbu myšlenkových map v tabletu
Název anglicky Heuristic analysis of applications for mind mapping on tablets
Autoři ČERNÝ, Michal (203 Česká republika, garant, domácí) a Dagmar CHYTKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání ProInflow, Brno, Masarykova univerzita, 2013, 1804-2406.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00069982
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky aplikace; heuristická analýza; myšlenková mapa; tablet
Klíčová slova anglicky application; heuristic analysis; mind map; tablet
Štítky rivok
Změnil Změnil: RNDr. Michal Černý, Ph.D., učo 268947. Změněno: 15. 4. 2014 10:02.
Anotace
Myšlenkové mapy se stávají běžným nástrojem pro zápis myšlenek a informací. Článek se věnuje aplikacím na tvorbu myšlenkových map v tabletech. Aplikace prošly heuristickou analýzou a byla vytvořena tabulka se zkoumanými parametry. Součástí článku je popis jednotlivých aplikací a doporučení několika aplikací vybraným cílovým skupinám.
Anotace anglicky
Mind maps are becoming a common tool for organize ideas and information. The article deals with applications for tablets. There are some parameters for testing by heuristic analysis, description of each applications and some recommendations of some applications for selected persons.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0241, interní kód MUNázev: Centrum informačního vzdělávání: rozvoj informační gramotnosti na MU (Akronym: CEINVE)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum informačního vzdělávání: rozvoj informační gramotnosti na MU, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 09:26