GRŮZOVÁ, Lucie. Quality of Early Education in the Czech Republic. In 4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Quality of Early Education in the Czech Republic
Název česky Kvality raného vzdělávání v České republice
Autoři GRŮZOVÁ, Lucie.
Vydání 4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, 2013.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Pre-primární vzdělávání, kurikulární reforma, vzdělávací aktivity pro děti, pedagogická kvalita, zakotvená teorie.
Klíčová slova anglicky pre-primary education, curriculum reform, educational activities for children zero-to-three, pedagogical quality, grounded theory
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Lucie Grůzová, Ph.D., učo 152991. Změněno: 7. 11. 2013 13:58.
Anotace
Presentation presents a summary of the results of the quality analysis of data that is obtained from what is currently offered in early educational activities in the Czech Republic. The phenomenon of early education became a Czech policy priority and there is a curriculum reform in progress. We focused on one part of preschool education: early education and care for children 0-3 years of age. The results of the analysis are to describe the current situation and also to clarify activities for these children, processes and outcomes.
Anotace česky
Prezentace předkládá kvalitativní výzkumné šetření v oblasti preprimárního vzdělávání zaměřeného na vzdělávací aktivity pro děti do tří let.
VytisknoutZobrazeno: 23. 9. 2024 06:31