SUQUET, Petra. Učebnice francouzského jazyka a obecná doporučení Společného evropského referenčního rámce. In Magnanimitas. Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů Quaere 2013. Hradec Králové: Magnanimitas, 2013, s. 1864-1872. ISBN 978-80-905243-7-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učebnice francouzského jazyka a obecná doporučení Společného evropského referenčního rámce
Název česky Učebnice francouzského jazyka a obecná doporučení Společného evropského referenčního rámce
Název anglicky Textbooks for leasing french as a foreign language and general recommendations of the Common european framework of reference for languages
Autoři SUQUET, Petra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Hradec Králové, Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů Quaere 2013, od s. 1864-1872, 9 s. 2013.
Nakladatel Magnanimitas
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00070035
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-905243-7-8
Klíčová slova česky Cizí jazyk; výuka francouzštiny; učebnice francouzského jazyka; Společný evropský referenční rámec
Klíčová slova anglicky Foreign language; French as a foreign language; textbooks for learning French as a foreign language; Common European Framework of Reference for Languages
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D., učo 11336. Změněno: 25. 3. 2014 13:59.
Anotace
Příspěvek se zaměřuje na popis učebnic, které tvoří výzkumný vzorek našeho výzkumu zaměřeného na analýzu jazykového obsahu učebnic v porovnání s popisy referenčních úrovní pro francouzštinu. Nejprve je nastíněna stručná charakteristika učebnic francouzštiny v České republice určených pro vzdělávací obor Další cizí jazyk na druhém stupni základních škol a prvním stupni víceletých gymnázií, které disponují schvalovací doložkou Ministerstva školství mládeže a tělovýchovy. Následuje vzájemné srovnání daných učebnic a jejich porovnání ve vztahu ke Společnému evropskému referenčnímu rámci pro jazyky, z něhož vychází i Rámcový vzdělávací program základního vzdělávání.
Anotace anglicky
This article focus on the description of textbooks used as a research sample of our research focused on the language content of textbooks of French as a foreign language teaching compared with the reference level descriptions for French. First, we outlined a brief description of French textbooks in the Czech Republic intended for the study of a second foreign language in lower secondary schools, which have the approval of the Ministry of Education. The general description allowed mutual comparison of the textbooks and their comparison in relation to the Common European Framework of Reference for Languages, which represents the basis of the framework educational program of basic education.
VytisknoutZobrazeno: 16. 8. 2024 20:30