ŘEHULKA, Evžen, Jan MAREŠ a Tereza ŠKUBALOVÁ. Učíme psychologii 2013. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učíme psychologii 2013
Název anglicky Teaching psychology 2013
Autoři ŘEHULKA, Evžen (203 Česká republika, domácí), Jan MAREŠ (203 Česká republika, domácí) a Tereza ŠKUBALOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání konference
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00070052
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky výuka psychologie; etické aspekty výuky psychologie; inovativní metody při výuce psychologie; metodologie a statistika při výuce psychologie; evropská spolupráce při výuce psychologie;
Klíčová slova anglicky teaching of psychology; ethical aspects of psychology teaching; innovative methods in psychology teaching; methodology and psychometry in psychology teaching; European cooperation in psychology teaching;
Změnil Změnil: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918. Změněno: 29. 11. 2013 12:27.
Anotace
Jednodenní konference s mezinárodní účastí určená vysokoškolským učitelům psychologie (nejen) z pedagogických fakult. Jejím cílem bylo otevřít diskusi na následující témata: jak zpřístupňovat a popularizovat psychologické poznatky v hromadné výuce, inovace a zkušenosti s výukou, jaké cíle a metody má mít výuka uživatelů psychologických poznatků, jak přiblížit studentům výsledky psychologického výzkumu a aplikace psychologické diagnostiky ve výuce, interdisciplinární spolupráce i další nová témata ve výuce psychologie.
Anotace anglicky
One-day international conference was intended for college psychology teachers (not only) from the faculties of education. Its aim was to open discussion on the following topics: how to access and popularize psychological knowledge in public education, innovation and experience in teaching, what goals and methods of teaching are appropriate for users of psychological knowledge, how to bring students to the results of psychological research and application of psychological diagnosis in education, interdisciplinary collaboration and other new issues in the teaching of psychology.
VytisknoutZobrazeno: 14. 10. 2024 18:28