2013
Využití formulace klinického případu pří výuce a výzkumu psychoterapeutického výcviku
HYTYCH, Roman a Michal ČEVELÍČEKZákladní údaje
Originální název
Využití formulace klinického případu pří výuce a výzkumu psychoterapeutického výcviku
Název anglicky
Case formulation can be used in psychotherapy education as well as in research of psychotherapy training
Autoři
HYTYCH, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) a Michal ČEVELÍČEK (203 Česká republika)
Vydání
XXIX. Česko-Slovenská psychoterapeutická konferencia, 2013
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14230/13:00066486
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky
case formulation; research of psychotherapy training; teaching of psychotherapy
Změněno: 10. 11. 2013 09:21, PhDr. Roman Hytych, Ph.D.
V originále
Přednáška se zabývá možnostmi využití formulace případu jako nástroje při univerzitní výuce psychoterapie a při výzkumu psychoterapeutických výcviků. Integrativní model formulace případu B. Ingramové je vysvětlen na příkladu výuky kurzu Psychoterapie dětí a dospívajících vyučovaném na Katedře psychologie Fakulty sociálních studií Masarykovi univerzity. Výzkum výcviku integrace v psychoterapii slouží jako úkázka použití formulace případu pří výzkumu.
Anglicky
The paper deals with possibilities how case formulation can be used in psychotherapy education and in research of psychotherapy training. B. Ingram's integrative model of case formulation is elaborated on its application in the course of Child and Adolescent Psychotherapy. Research of Taining in Psychotherapy Integration serve as example of using case formulation in research.
Návaznosti
GAP407/11/0141, projekt VaV |
|