k 2013

Využití formulace klinického případu pří výuce a výzkumu psychoterapeutického výcviku

HYTYCH, Roman a Michal ČEVELÍČEK

Základní údaje

Originální název

Využití formulace klinického případu pří výuce a výzkumu psychoterapeutického výcviku

Název anglicky

Case formulation can be used in psychotherapy education as well as in research of psychotherapy training

Autoři

HYTYCH, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) a Michal ČEVELÍČEK (203 Česká republika)

Vydání

XXIX. Česko-Slovenská psychoterapeutická konferencia, 2013

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14230/13:00066486

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

Klíčová slova anglicky

case formulation; research of psychotherapy training; teaching of psychotherapy
Změněno: 10. 11. 2013 09:21, PhDr. Roman Hytych, Ph.D.

Anotace

V originále

Přednáška se zabývá možnostmi využití formulace případu jako nástroje při univerzitní výuce psychoterapie a při výzkumu psychoterapeutických výcviků. Integrativní model formulace případu B. Ingramové je vysvětlen na příkladu výuky kurzu Psychoterapie dětí a dospívajících vyučovaném na Katedře psychologie Fakulty sociálních studií Masarykovi univerzity. Výzkum výcviku integrace v psychoterapii slouží jako úkázka použití formulace případu pří výzkumu.

Anglicky

The paper deals with possibilities how case formulation can be used in psychotherapy education and in research of psychotherapy training. B. Ingram's integrative model of case formulation is elaborated on its application in the course of Child and Adolescent Psychotherapy. Research of Taining in Psychotherapy Integration serve as example of using case formulation in research.

Návaznosti

GAP407/11/0141, projekt VaV
Název: Utváření integrativní psychoterapeutické perspektivy: analýza výcviku integrace v psychoterapii
Investor: Grantová agentura ČR, Utváření integrativní psychoterapeutické perspektivy: analýza výcviku integrace v psychoterapii