ŠILEROVÁ, Lucie, Tereza SVOBODOVÁ a Simona ŠKARABELOVÁ. Analysis of he Market Environment in the Field od Music Agencies. In Jahrbuch für Kulturmanagement 2013 - Die Kunst des möglichen - Manangement mit Kunst. Weimar: Transcript Verlag. s. 247-267. ISBN 978-3-8376-2688-9. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analysis of he Market Environment in the Field od Music Agencies
Název česky Analýza tržního prostředí v oblasti hudebních agentur
Autoři ŠILEROVÁ, Lucie, Tereza SVOBODOVÁ a Simona ŠKARABELOVÁ.
Vydání Weimar, Jahrbuch für Kulturmanagement 2013 - Die Kunst des möglichen - Manangement mit Kunst, od s. 247-267, 21 s. 2013.
Nakladatel Transcript Verlag
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-3-8376-2688-9
Klíčová slova česky trh hudebních agentur; analysis of the market environment
Klíčová slova anglicky music agency market; analýza tržního prostředí
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 17. 3. 2014 12:51.
Anotace
The articel presents one research focuses on the Czech music agency market. The article describes the historical evolution of music agencies in the Czech Republic, as well as their development after 1989. For a systematic description of the structure of the market, we used 15 criteria and we focused on the South Moravian region of the Czech Republic. There are very limited literature sources available describing the music agency market in the international field. Therefore, we described the local situation and will aim for international comparison in future works.
Anotace česky
Článek přináší výsledky výzkumu v oblasti hudebních agentur v Jihomoravském kraji.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 04:32