PELÁNEK, Radek, Petr JARUŠEK a Matěj KLUSÁČEK. Modeling Students' Learning and Variability of Performance in Problem Solving. In D’Mello, S. K., Calvo, R. A., and Olney, A.. Educational Data Mining. USA: International Educational Data Mining Society, 2013. s. 256-259, 4 s. ISBN 978-0-9839525-2-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Modeling Students' Learning and Variability of Performance in Problem Solving
Název česky Modelování učení a variability výkonu studentů při řešení problémů
Autoři PELÁNEK, Radek (203 Česká republika, garant, domácí), Petr JARUŠEK (203 Česká republika, domácí) a Matěj KLUSÁČEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání USA, Educational Data Mining, od s. 256-259, 4 s. 2013.
Nakladatel International Educational Data Mining Society
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Spojené státy americké
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/00216224:14330/13:00070139
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-0-9839525-2-7
Klíčová slova anglicky problem solving; student modeling; learning
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D., učo 4297. Změněno: 29. 4. 2014 09:56.
Anotace
Given data about problem solving times, how much can we automatically learn about students' and problems' characteristics? To address this question we extend a previously proposed model of problem solving times to include variability of students' performance and students' learning during sequence of problem solving tasks. We evaluate proposed models over simulated data and data from a ``Problem Solving Tutor''. The results show that although the models do not lead to substantially improved predictions, the learnt parameter values are meaningful and capture useful information about students and problems.
Návaznosti
LG13010, projekt VaVNázev: Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (Akronym: ERCIM-CZ)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, INGO II (od projektů s počátkem řešení v roce 2011)
MUNI/A/0760/2012, interní kód MUNázev: Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace II. (Akronym: FI MAV II.)
Investor: Masarykova univerzita, Grantová agentura MU, Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 27. 2. 2020 00:33