KRATOCHVÍLOVÁ, Jana a Jiří HAVEL. Application of Individualization and Differentiation in Czech primary Schools – one of the Characterictic Features of Inclusion. Online. In Hatice Ferhan Odabasi. Procedia Social and Behavioral Sciences, Volume 93. Amsterdam: Elsevier Ltd, 2013, s. 1521-1525. ISSN 1877-0428. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.10.075.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Application of Individualization and Differentiation in Czech primary Schools – one of the Characterictic Features of Inclusion
Název česky Aplikace individualizace a diferenciace v českých primárních školách - jeden z charakteristických rysů inkluze
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí) a Jiří HAVEL (203 Česká republika, domácí).
Vydání Amsterdam, Procedia Social and Behavioral Sciences, Volume 93, od s. 1521-1525, 5 s. 2013.
Nakladatel Elsevier Ltd
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Nizozemské království
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00074820
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISSN 1877-0428
Doi http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.10.075
UT WoS 000342763100255
Klíčová slova česky Primární škola; inkluze; individualizace; diferenciace
Klíčová slova anglicky Primary school; inclusion; individualization; differentiation
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 26. 3. 2015 09:57.
Anotace
In this paper we carry out qualitative and quantitative analysis of data obtained seven selected indicators relating to individualisation and differentiation in teaching in the Czech primary schools. As a research tool we used the Czech version of the questioner Framework for self-evaluation of conditions of education 2007 (modified version “Index for inclusion”). For each aspect, mentioned above, as first we choose the criteria selected from all three parts of the questionnaire. After this step we did clear quantitative evaluation of individual criteria and then we commented the obtained values by examples from a qualitative analysis of teachers` argumentation.
Anotace česky
V článku představujeme výsledky kvalitativní a kvantitativní analýzy dat ze sedmi vybraných indikátorů individualizace a diferenciace ve výuce na českých základních školách. Jako výzkumný nástroj jsme použili českou verzi dotazníku Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání 2007 (upravená verze "Index for Inclusion"). Pro každý z indikátorů jsme nejprve zvolili kritéria vybraná ze všech tří částí dotazníku. Poté jsme provedli kvantitativní hodnocení jednotlivých kritérií a ty komentovali s využitím příkladů z kvalitativní analýzy argumentace učitelů.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 16. 8. 2024 18:19