OPLOCKÁ, Veronika. Zisky a ztráty studentů, účastnících se vzdělávacích dobrovolných stáží v rozvojových zemích. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X. Olomouc, 27.-28. listopadu 2013. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zisky a ztráty studentů, účastnících se vzdělávacích dobrovolných stáží v rozvojových zemích
Název česky Zisky a ztráty studentů, účastnících se vzdělávacích dobrovolných stáží v rozvojových zemích
Název anglicky Gains and losses of students participating in educational voluntary internships in developing countries
Autoři OPLOCKÁ, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X. Olomouc, 27.-28. listopadu 2013, 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00070449
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky dobrovolnictví; identita; rozvojové země
Klíčová slova anglicky volunteering; identity; developing countries
Štítky rivok, RIVZ
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Veronika Šimková, učo 215591. Změněno: 16. 4. 2014 14:59.
Anotace
Příspěvek je věnován tématu mladých dospělých vysokoškolských studentů, kteří se rozhodli, ovlivnění situací na trhu práce a životní fází, kterou prožívají, zúčastnit dobrovolných vzdělávacích stáží v rozvojových zemích na celém světě. Cílem příspěvku je popsat, jak prožívají studenti, účastnící se dobrovolných zahraničních vzdělávacích stáží tuto zkušenost a jak se promítne do jejich identity a žebříčku hodnot a jaké strategie volí při vyrovnávání se s kulturním šokem. Okrajově je potom nastíněna situace v oblasti vzdělávání v rozvojových zemích.
Anotace anglicky
The paper is devoted to the topic of young adult college students who decided to influence the situation on the labor market and the stage of life they are experiencing, attend volunteer training placements in developing countries all over the world. The aim of this paper is to describe how students perceive participating in voluntary foreign educational internship experience and how this is reflected in their identity and value system and what strategies chosen in coping with culture shock. Marginally then outlined the situation in education in developing countries.
Návaznosti
MUNI/A/0765/2012, interní kód MUNázev: Celoživotní učení v institucionálních souvislostech
Investor: Masarykova univerzita, Celoživotní učení v institucionálních souvislostech, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 18. 6. 2024 01:29