2013
Čínské reálie. Určeno pro studenty oboru Učitelství praktického vyučování.
OURODA, KarelZákladní údaje
Originální název
Čínské reálie. Určeno pro studenty oboru Učitelství praktického vyučování.
Název česky
Čínské reálie. Určeno pro studenty oboru Učitelství praktického vyučování.
Název anglicky
Chinese realities. Designed for students of Teacher Education.
Autoři
OURODA, Karel
Vydání
1. vyd. Brno, 83 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učebnice
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6468-3
Klíčová slova česky
Čínské reálie, historie, čínský jazyk, kultura, školství, období otevřenosti, spolupráce ve školství.
Klíčová slova anglicky
Chinese cultural studies, history, Chinese language, culture, education, period of openness, cooperation in education.
Štítky
Změněno: 26. 3. 2014 10:09, Mgr. et Mgr. Karel Ouroda, Ph.D.
V originále
Koncepce učebnice vychází částečně z principů distančního studijního textu, a proto odkazuje na celou řadu aktuálních zdrojů, jež esenciálně studuje v rámci více než desítky nosných témat, s nimiž by měl být seznámen každý vysokoškolský student, a která v dosavadních vysokoškolských učebnicích zvláště daného oboru (OVP) nebyla nikde v takovéto souborné podobě podána. Ke stěžejním tématům patří jazyková i pedagogická problematika, stejně jako ekonomika či umění. Text samozřejmě musí korespondovat s vhodnou prezentací a přednáškovým cyklem, což je vše také k dispozici, takže studující je nenásilnou formou uváděn průběžně i do metodiky zvládání nelehkého čínského znakového písma.
Anglicky
The concept is based in part a textbook of the principles of distance learning text, and therefore refers to a number of current sources, which essentially studies in more than a dozen major themes with which they should be aware of every college student, and that the current college textbooks, especially given field (OVP) has never been such a comprehensive form is submitted. The core topics include linguistic and pedagogical issues, as well as economics and art. Text in the form of such a course must correspond to the appropriate presentation and lecture cycle, all of which are also available, so studying is peacefully placed continuously and methodology to manage the difficult Chinese characters.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/15.0205, interní kód MU |
|