2013
K metodologickému standardu pedagogických věd. Monotematické číslo časopisu Pedagogická orientace 2013/4
JANÍK, Tomáš a Kateřina VLČKOVÁZákladní údaje
Originální název
K metodologickému standardu pedagogických věd. Monotematické číslo časopisu Pedagogická orientace 2013/4
Název česky
K metodologickému standardu pedagogických věd. Monotematické číslo časopisu Pedagogická orientace 2013/4
Název anglicky
On Methodological Standards of Educational Sciences. Monothematical Volume of Pedagogicka Orientace Journal 2013/4
Autoři
JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) a Kateřina VLČKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
23/4, ISSN 12114669. Brno, K metodologickému standardu pedagogických věd. Monotematické číslo časopisu Pedagogická orientace 2013/4, od s. 423-609, 297 s. 2013
Nakladatel
Česká pedagogická společnost/Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00066740
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
standard; pedagogika; pedagogický výzkum
Klíčová slova anglicky
standards; education; educational research
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 27. 3. 2014 18:01, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
V originále
Monotematické číslo odborného pedagogického časopisu Pedagogická orientace se zabývá standardem pedagogického výzkumu. Editorial ... k metodologickému standardu v pedagogice (Tomáš Janík, Kateřina Vlčková, Petr Knecht) Studie Mareš, J. (2013). Přehledové studie: jejich typologie, funkce a způsob vytváření. Pedagogická orientace, 23(4), 427–454. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-427 Mareš, J., & Vlčková, K. (2013). K metodologickým standardům kvantitativních studií v pedagogice: Jak psát o výzkumných zjištěních? Pedagogická orientace, 23(4), 455–477. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-455 Šeďová, K., & Švaříček, R. (2013). Jak psát kvalitativně orientované výzkumné studie. Kvalita v kvalitativním výzkumu. Pedagogická orientace, 23(4), 478–510. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-478 Gavora, P. (2013). Validita a reliabilita výskumných nástrojov: princípy a reálna prax. Pedagogická orientace, 23(4), 511–534. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-511 Němec, J. (2013). Standardy závěrečných prací pedagogických oborů. Pedagogická orientace, 23(4), 535–553. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-535 Knecht, P., & Dvořák, D. (2013). Etika vědecké práce a publikování pro mírně pokročilé. Pedagogická orientace, 23(4), 554–578. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-554 Diskuse Kuřina, F. (2013). Účel pedagogiky a její metodologický standard. Pedagogická orientace, 23(4),579–586. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-579 Kaliszewska, M. (2013). O kvalitě a hodnoticích kritériích akčního výzkumu. Pedagogická orientace, 23(4),587–596. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-587 Recenze Ondrejkovič, P., & Majerčíková, J. (2012). Vysvetlenie, porozumenie a interpretácia v spoločenskovednom výskume. (Dalimír Hajko) Štech, S., & Zapletalová, J. (2013). Úvod do školní psychologie. (Jan Průcha) Doll, J., Frank, K., Fickermann, D., & Schwippert, K. (Eds.) (2012). Schulbücher im Fokus. Nutzungen, Wirkungen und Evaluation. (Karolína Pešková) Zprávy a oznámení Za panem PaedDr. Jiřím Haškovcem. (Antonín Bůžek)
Anglicky
Monothematical volume of the journal Pedagogická orientace which focuses on the topic of standards of educational research. Editorial ... k metodologickému standardu v pedagogice (Tomáš Janík, Kateřina Vlčková, Petr Knecht) Studie Mareš, J. (2013). Přehledové studie: jejich typologie, funkce a způsob vytváření. Pedagogická orientace, 23(4), 427–454. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-427 Mareš, J., & Vlčková, K. (2013). K metodologickým standardům kvantitativních studií v pedagogice: Jak psát o výzkumných zjištěních? Pedagogická orientace, 23(4), 455–477. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-455 Šeďová, K., & Švaříček, R. (2013). Jak psát kvalitativně orientované výzkumné studie. Kvalita v kvalitativním výzkumu. Pedagogická orientace, 23(4), 478–510. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-478 Gavora, P. (2013). Validita a reliabilita výskumných nástrojov: princípy a reálna prax. Pedagogická orientace, 23(4), 511–534. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-511 Němec, J. (2013). Standardy závěrečných prací pedagogických oborů. Pedagogická orientace, 23(4), 535–553. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-535 Knecht, P., & Dvořák, D. (2013). Etika vědecké práce a publikování pro mírně pokročilé. Pedagogická orientace, 23(4), 554–578. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-554 Diskuse Kuřina, F. (2013). Účel pedagogiky a její metodologický standard. Pedagogická orientace, 23(4),579–586. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-579 Kaliszewska, M. (2013). O kvalitě a hodnoticích kritériích akčního výzkumu. Pedagogická orientace, 23(4),587–596. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-587 Recenze Ondrejkovič, P., & Majerčíková, J. (2012). Vysvetlenie, porozumenie a interpretácia v spoločenskovednom výskume. (Dalimír Hajko) Štech, S., & Zapletalová, J. (2013). Úvod do školní psychologie. (Jan Průcha) Doll, J., Frank, K., Fickermann, D., & Schwippert, K. (Eds.) (2012). Schulbücher im Fokus. Nutzungen, Wirkungen und Evaluation. (Karolína Pešková) Zprávy a oznámení Za panem PaedDr. Jiřím Haškovcem. (Antonín Bůžek)
Návaznosti
GA13-24456S, projekt VaV |
|