Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1159510, author = {Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII}, edition = {1.}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {inclusive education; pupil with special educational needs; inclusive educational programmes; special education support; inclusive didactics; individual education plan; teamwork; assistant teacher; special education teacher}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-246-8}, pages = {35-49}, publisher = {Paido}, title = {Teorie a praxe ve vývoji inkluzivní školy u nás a v zahraničí - zaměření na kurikulum, individuální vzdělávací plán a týmovou spolupráci}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1159510 AU - Vítková, Marie PY - 2013 TI - Teorie a praxe ve vývoji inkluzivní školy u nás a v zahraničí - zaměření na kurikulum, individuální vzdělávací plán a týmovou spolupráci VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152468 KW - inclusive education KW - pupil with special educational needs KW - inclusive educational programmes KW - special education support KW - inclusive didactics KW - individual education plan KW - teamwork KW - assistant teacher KW - special education teacher N2 - Kapitola se věnuje problematice inkluzivního vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Vychází ze zahraničních teorií o výkladu pojmu inkluze a inkluzivního vzdělávání, konfrontuje názory teoretických odborníků z vysokých škol s praktickými zkušenostmi pedagogů ze škol u nás a v zahraničí, a to na téma vývoje inkluzivní školy se zaměřením na kurikulum, vize školy, individuální vzdělávací plán a týmovou spolupráci v inkluzivní třídě se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s intaktními spolužáky. Prezentované názory jsou prokládány jak současnou platnou legislativou v ČR, tak příklady z praxe získané na základě výzkumného šetření na málotřídní škole. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Teorie a praxe ve vývoji inkluzivní školy u nás a v zahraničí - zaměření na kurikulum, individuální vzdělávací plán a týmovou spolupráci. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII}. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s.~35-49. ISBN~978-80-7315-246-8.
|