Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1159532, author = {Pitnerová, Pavla and Sayoud Solárová, Kateřina}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII}, edition = {1.}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {education; school; framework educational programmes; key competences; pupils with special educational needs; inclusion}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-246-8}, pages = {63-74}, publisher = {Paido}, title = {Klíčové kompetence ve školním vzdělávání}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1159532 AU - Pitnerová, Pavla - Sayoud Solárová, Kateřina PY - 2013 TI - Klíčové kompetence ve školním vzdělávání VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152468 KW - education KW - school KW - framework educational programmes KW - key competences KW - pupils with special educational needs KW - inclusion N2 - Inkluzivní vzdělávání a celoživotní učení patří k současným trendům školství na evropské úrovni. Moderní přístup ke vzdělávání se dnes zaměřuje na tzv. všeobecné dovednosti, klíčové kompetence, které se dají uplatnit v celé škále oborů a situací. Rozvoji klíčových kompetencí u osob se zdravotním postižením, které jsou jednou ze skupin osob obzvláště ohrožených sociálním vyloučením, je třeba věnovat pozornost, neboť jejich osvojení je důležitým nástrojem sociální inkluze. Zohledňování specifických potřeb žáků se zdravotním postižením a znevýhodněním v procesu osvojování klíčových kompetencí umožní kvalitní základ pro celoživotní učení, zvýší možnost profesního uplatnění a tím i životního úspěchu jedince. Kapitola prezentuje analýzu a srovnání klíčových kompetencí v kontextu inkluzivního vzdělávání na evropské i národní úrovni. ER -
PITNEROVÁ, Pavla a Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ. Klíčové kompetence ve školním vzdělávání. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII}. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s.~63-74. ISBN~978-80-7315-246-8.
|