C 2013

Cílené strategie podpory inkluzivní praxe školy

VOJTOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Cílené strategie podpory inkluzivní praxe školy

Název česky

Cílené strategie podpory inkluzivní praxe školy

Název anglicky

Targeted Strategies Promoting Inclusive School Practice

Autoři

VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII, od s. 351-358, 8 s. 2013

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00071116

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-246-8

Klíčová slova česky

inkluzivní procesy školy; dotazník; problémové chování; podpora; intervence; výzkum; žákovské postoje

Klíčová slova anglicky

inclusive processes in school; questionnaire; behaviour difficulties; support; intervention; research; pupils’ attitudes

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 6. 3. 2014 10:06, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

V kapitole prezentujeme aplikaci výzkumu do praxe školy pro podporu jejího inkluzivního prostředí. Představíme navrhované postupy při interpretaci výstupů získaných použitím dotazníku žáky školy.

Anglicky

This chapter introduces the application of research results into school in order to support its inclusive provisions. We are suggesting strategies based on results interpretation gathered from the questionnaire for students.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání