2013
Cílené strategie podpory inkluzivní praxe školy
VOJTOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Cílené strategie podpory inkluzivní praxe školy
Název česky
Cílené strategie podpory inkluzivní praxe školy
Název anglicky
Targeted Strategies Promoting Inclusive School Practice
Autoři
VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII, od s. 351-358, 8 s. 2013
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00071116
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-246-8
Klíčová slova česky
inkluzivní procesy školy; dotazník; problémové chování; podpora; intervence; výzkum; žákovské postoje
Klíčová slova anglicky
inclusive processes in school; questionnaire; behaviour difficulties; support; intervention; research; pupils’ attitudes
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 6. 3. 2014 10:06, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
V originále
V kapitole prezentujeme aplikaci výzkumu do praxe školy pro podporu jejího inkluzivního prostředí. Představíme navrhované postupy při interpretaci výstupů získaných použitím dotazníku žáky školy.
Anglicky
This chapter introduces the application of research results into school in order to support its inclusive provisions. We are suggesting strategies based on results interpretation gathered from the questionnaire for students.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|