VOJTOVÁ, Věra. Cílené strategie podpory inkluzivní praxe školy. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s. 351-358. ISBN 978-80-7315-246-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Cílené strategie podpory inkluzivní praxe školy
Název česky Cílené strategie podpory inkluzivní praxe školy
Název anglicky Targeted Strategies Promoting Inclusive School Practice
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII, od s. 351-358, 8 s. 2013.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00071116
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-246-8
Klíčová slova česky inkluzivní procesy školy; dotazník; problémové chování; podpora; intervence; výzkum; žákovské postoje
Klíčová slova anglicky inclusive processes in school; questionnaire; behaviour difficulties; support; intervention; research; pupils’ attitudes
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 6. 3. 2014 10:06.
Anotace
V kapitole prezentujeme aplikaci výzkumu do praxe školy pro podporu jejího inkluzivního prostředí. Představíme navrhované postupy při interpretaci výstupů získaných použitím dotazníku žáky školy.
Anotace anglicky
This chapter introduces the application of research results into school in order to support its inclusive provisions. We are suggesting strategies based on results interpretation gathered from the questionnaire for students.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 23:41