BARTOŇOVÁ, Miroslava. Přístupy k inkluzivnímu vzdělávání žáků s potížemi v učení – teorie a praxe v zahraničí a v ČR. In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s. 65-76. ISBN 978-80-7315-245-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1159586, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.}, edition = {1.}, editor = {PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {mild intellectual disability; education; education process; aids; strategies; pupil; teacher; counseling services}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-245-1}, pages = {65-76}, publisher = {Paido}, title = {Přístupy k inkluzivnímu vzdělávání žáků s potížemi v učení – teorie a praxe v zahraničí a v ČR}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1159586 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2013 TI - Přístupy k inkluzivnímu vzdělávání žáků s potížemi v učení – teorie a praxe v zahraničí a v ČR VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152451 KW - mild intellectual disability KW - education KW - education process KW - aids KW - strategies KW - pupil KW - teacher KW - counseling services N2 - Kapitola prezentuje některé z přístupů užívané v edukaci žáků s potížemi v učení v základních školách v kontextu kvalitativního výzkumného šetření zaměřeného na analýzu inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. V kapitole je uvedena parciální část výzkumného šetření orientovaného na dva indikátory: pohled učitele na žáka s lehkým mentálním postižením v edukaci a využití pomůcek v edukačním procesu. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Přístupy k inkluzivnímu vzdělávání žáků s potížemi v učení – teorie a praxe v zahraničí a v ČR. In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.}. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s.~65-76. ISBN~978-80-7315-245-1.
|