C 2013

Postoje k bariérám ovlivňujícím proces inkluze žáků se zrakovým postižením

VRUBEL, Martin

Základní údaje

Originální název

Postoje k bariérám ovlivňujícím proces inkluze žáků se zrakovým postižením

Název anglicky

Attitudes to Barriers Affecting the Process of Inclusion of Pupils with Visual Impairments

Autoři

VRUBEL, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. od s. 117-125, 9 s. 2013

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00071127

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-245-1

Klíčová slova česky

inkluze; zrakové postižení; bariéry; postoje; media

Klíčová slova anglicky

inclusion; visual impairment; barriers; attitudes; media

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 17. 1. 2014 00:32, PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola se věnuje postojům vedoucích pracovníků základních škol napříč kraji České republiky ve vztahu k bariérám, které ovlivňují proces inkluze žáků se zrakovým postižením. Text se také věnuje důležitému facilitátoru postojů - veřejným médiím a upozorňuje na obraz, který veřejná media inkluzi dávají.

Anglicky

This chapter focuses on the management of primary schools across the regions of the Czech Republic. The text deals with barriers that affect the process of inclusion of pupils with visual impairments in primary schools. It introduces attitudes as important facilitators of inclusion and the image of inclusion in the public mass media.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání