2013
Postoje k bariérám ovlivňujícím proces inkluze žáků se zrakovým postižením
VRUBEL, MartinZákladní údaje
Originální název
Postoje k bariérám ovlivňujícím proces inkluze žáků se zrakovým postižením
Název anglicky
Attitudes to Barriers Affecting the Process of Inclusion of Pupils with Visual Impairments
Autoři
VRUBEL, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. od s. 117-125, 9 s. 2013
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00071127
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-245-1
Klíčová slova česky
inkluze; zrakové postižení; bariéry; postoje; media
Klíčová slova anglicky
inclusion; visual impairment; barriers; attitudes; media
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 17. 1. 2014 00:32, PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
V originále
Kapitola se věnuje postojům vedoucích pracovníků základních škol napříč kraji České republiky ve vztahu k bariérám, které ovlivňují proces inkluze žáků se zrakovým postižením. Text se také věnuje důležitému facilitátoru postojů - veřejným médiím a upozorňuje na obraz, který veřejná media inkluzi dávají.
Anglicky
This chapter focuses on the management of primary schools across the regions of the Czech Republic. The text deals with barriers that affect the process of inclusion of pupils with visual impairments in primary schools. It introduces attitudes as important facilitators of inclusion and the image of inclusion in the public mass media.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|