OPATŘILOVÁ, Dagmar a Zuzana VRTALOVÁ. Inkluzivní vzdělávání studentů s tělesným postižením na středních školách. Online. In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. 1. vyd. Brno: Paido, 2013. s. 259-268. ISBN 978-80-7315-245-1. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inkluzivní vzdělávání studentů s tělesným postižením na středních školách
Název anglicky Inclusive Education of Students with Physical Disabilities in Secondary Schools
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí) a Zuzana VRTALOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání 1. vyd. Brno, Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. od s. 259-268, 10 s. 2013.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00071139
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-245-1
Klíčová slova česky student s tělesným postižením; inkluzivní vzdělávání; speciální vzdělávací potřeby; podpora; kvalitativní výzkum
Klíčová slova anglicky student with physical disability; inclusive education; special educational needs; support; qualitative research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 26. 3. 2014 07:09.
Anotace
Kapitola se zabývá podmínkami inkluzivního vzdělávání studentů s tělesným postižením na středních školách. V textu stručně charakterizujeme vybraná tělesná postižení, zabýváme speciálními vzdělávacími potřebami a dále prezentujeme část z výzkumného projektu. Doporučení pro pedagogickou praxi jsou prezentovány v závěru kapitoly.
Anotace anglicky
This chapter focuses on conditions of inclusive education of students with physical disabilities. In the study, we shortly characterize selected physical disabilities; deal with educational needs, and further present part of our research project. At the end of the chapter, we present recommendations for education and support.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 05:21