DOSEDLA, Martin. Evaluace výukové opory v oblasti profesní orientace u žáků s lehkým mentálním postižením. In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s. 285-293. ISBN 978-80-7315-245-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Evaluace výukové opory v oblasti profesní orientace u žáků s lehkým mentálním postižením
Název anglicky Evaluation of Learning Support in the Field of Professional Orientation of Pupils with Mild Intellectual Disabilities
Autoři DOSEDLA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. od s. 285-293, 9 s. 2013.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00071142
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-245-1
Klíčová slova česky lehké mentální postižení; základní škola praktická; volba povolání; profesní orientace; speciální pedagogika
Klíčová slova anglicky mild intellectual disabilities; primary practical school; occupational choice; vocational education; special education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Martin Dosedla, Ph.D., učo 66046. Změněno: 11. 2. 2014 14:57.
Anotace
Autor se v kapitole zabývá problematikou využití multimediálních výukových opor u žáků s lehkým mentálním postižením. V rámci výstupu z dřívějšího šetření byla vyvinuta výuková opora pro podporu profesní orientace u těchto žáků. Klady a zápory opory a možnosti jejího využití byly empiricky zkoumány v ohniskové skupině. Dílčí výsledky tohoto šetření shrnujeme v následujícím textu.
Anotace anglicky
The author deals in this chapter with the use of multimedia educational support for pupils with mild intellectual disabilities. Previous research led to the development of educational support for professional orientation. Pros and cons of the support aid and the possibility of its use have been empirically tested in a focus group research. Partial results of this research are summarized in the following text.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 13:27