e 2013

Lépe jedenkrát vidět než desetkrát slyšet aneb vizualizace jako teoretický problém

SEKOT, Aleš

Basic information

Original name

Lépe jedenkrát vidět než desetkrát slyšet aneb vizualizace jako teoretický problém

Name in Czech

Lépe jedenkrát vidět než desetkrát slyšet aneb vizualizace jako teoretický problém

Name (in English)

Better to onetimes to see that ten times to hear. Visualisation as theoretical problem.

Authors

SEKOT, Aleš (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

Brno, 2013

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Přehledové a vzdělávací texty

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14510/13:00071454

Organization unit

Faculty of Sports Studies

Keywords (in Czech)

vizualizace;media;pedagogoka

Keywords in English

vizualization;media;pedagogy

Tags

Tags

Reviewed
Změněno: 8/4/2014 17:49, Mgr. Eva Špillingová

Abstract

V originále

Recenze na práci V. Spousty "Vizualizace vybraných problémů hraničních pedaagogických disciplín.

In English

Review on book written by v. Spousta on vozualůization of selrcted subjects of pedagogy.