Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1161822, author = {Girglová, Veronika}, address = {Brno}, edition = {1. vyd.}, keywords = {The pupil with impaired communication ability; integration; the primary education; teh special educational needs; the inclusive environment; health disability}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6401-0}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Komunikativní kompetence žáků s narušenou komunikační schopností v základním vzdělávání}, year = {2013} }
TY - BOOK ID - 1161822 AU - Girglová, Veronika PY - 2013 TI - Komunikativní kompetence žáků s narušenou komunikační schopností v základním vzdělávání VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021064010 KW - The pupil with impaired communication ability KW - integration KW - the primary education KW - teh special educational needs KW - the inclusive environment KW - health disability N2 - Tématem monografie je analýza stavu a podpory komunikativních kompetencí v průběhu výchovně vzdělávacího procesu u žáků s narušenou komunikační schopností v kontextu se vzdělávací oblastí Jazyk a jazyková komunikace, která vyplývá z Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V tomto ohledu jsou prezentovány názory a zkušenosti pedagogů, kteří pracují s integrovanými žáky s narušenou komunikační schopností v průběhu výchovně vzdělávacího procesu v prostředí běžných základních škol, ale i v rámci logopedických tříd. V textu jsou tedy zohledněny obě formy integrace, a to skupinové i individuální. V empirické části je prezentováno hlavní šetření, které bylo realizováno v České republice a šetření komplementární uskutečněné v Německé spolkové zemi Baden-Württemberg. Celá výzkumná část reflektuje zkušenosti a názory pedagogů s výskytem obtíží žáků s narušenou komunikační schopností v průběhu výuky stran komunikativních kompetencí. ER -
GIRGLOVÁ, Veronika. \textit{Komunikativní kompetence žáků s narušenou komunikační schopností v základním vzdělávání}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 214 s. ISBN~978-80-210-6401-0.
|