2013
From Classroom to Courtroom: Preparing legal English students for the real world
CHOVANCOVÁ, BarboraZákladní údaje
Originální název
From Classroom to Courtroom: Preparing legal English students for the real world
Název česky
Z učebny do soudní síně: Příprava studentů právní angličtiny pro praxi
Autoři
Vydání
Právní jazyk - od teorie k praxi, 2013
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova česky
analýza potřeb; právní angličtina; angličtina pro specifické účely; ESP
Klíčová slova anglicky
needs analysis; legal English; English for Specific Purposes; ESP
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 10. 4. 2014 09:37, PaedDr. Marta Holasová, Ph.D.
V originále
The presentation reports on the results of a needs analysis survey carried out among former graduates of the Faculty of Law with the aim of determining relevant current and future needs of law students and graduates concerning their English language instruction. Apart from reporting the results of the survey, which will affect the redesign of the syllabus for course “English for Students of Law”, it is argued that there is a need for what can be termed “transferred needs analysis” whereby the target needs of students in the ESP classroom are specified not by the actual students but by former graduates whose “in-service” perspective is based on their actual working experience.
Česky
Prezentace podává rozbor výsledků analýzy potřeb provedené na PrF MU mezi čerstvými absolventy s cílem stanovit priority pro inovaci kurzů odborné angličtiny. Ukazuje se, že potřeby studentů je nutné stanovit s ohledem na aktuální potřeby in-service studentů stejně jako reálné jazykové potřeby, které budou studenti potřebovat až za několik let po absolvování kurzu.