k 2013

From Classroom to Courtroom: Preparing legal English students for the real world

CHOVANCOVÁ, Barbora

Základní údaje

Originální název

From Classroom to Courtroom: Preparing legal English students for the real world

Název česky

Z učebny do soudní síně: Příprava studentů právní angličtiny pro praxi

Vydání

Právní jazyk - od teorie k praxi, 2013

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Centrum jazykového vzdělávání

Klíčová slova česky

analýza potřeb; právní angličtina; angličtina pro specifické účely; ESP

Klíčová slova anglicky

needs analysis; legal English; English for Specific Purposes; ESP

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 10. 4. 2014 09:37, PaedDr. Marta Holasová, Ph.D.

Anotace

V originále

The presentation reports on the results of a needs analysis survey carried out among former graduates of the Faculty of Law with the aim of determining relevant current and future needs of law students and graduates concerning their English language instruction. Apart from reporting the results of the survey, which will affect the redesign of the syllabus for course “English for Students of Law”, it is argued that there is a need for what can be termed “transferred needs analysis” whereby the target needs of students in the ESP classroom are specified not by the actual students but by former graduates whose “in-service” perspective is based on their actual working experience.

Česky

Prezentace podává rozbor výsledků analýzy potřeb provedené na PrF MU mezi čerstvými absolventy s cílem stanovit priority pro inovaci kurzů odborné angličtiny. Ukazuje se, že potřeby studentů je nutné stanovit s ohledem na aktuální potřeby in-service studentů stejně jako reálné jazykové potřeby, které budou studenti potřebovat až za několik let po absolvování kurzu.