Metodika vymezování relevantního trhu v odvětví železniční dopravy
KVIZDA, Martin, Petr MLSNA, Tomáš NIGRIN, Daniel SEIDENGLANZ a Zdeněk TOMEŠ. Metodika vymezování relevantního trhu v odvětví železniční dopravy. 2013. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Metodika vymezování relevantního trhu v odvětví železniční dopravy |
Název anglicky | Methodology for defining the relevant market in the the rail industry |
Autoři | KVIZDA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí), Petr MLSNA (203 Česká republika), Tomáš NIGRIN (203 Česká republika), Daniel SEIDENGLANZ (203 Česká republika, domácí) a Zdeněk TOMEŠ (203 Česká republika, domácí). |
Vydání | 2013. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Cert., akred., schvál. metodiky, specializované mapy, léčebné, památkové postupy |
Obor | 50600 5.6 Political science |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
WWW | URL |
Kód RIV | RIV/00216224:14560/13:00065541 |
Organizační jednotka | Ekonomicko-správní fakulta |
Klíčová slova česky | relevantní trh; železniční doprava; SSNIP test; dotazníkové šetření; spotřebitelský průzkum |
Klíčová slova anglicky | relevant market; rail industry; SSNIP test; consumer survey |
Technické parametry | Licenční smlouva k užití výsledků výzkumu a vývoje č.j. CTT 04-2014-Stu-UOHS uzavřená dne 29. 1. 2014 mezi smluvními stranami: Masarykova univerzita a Univerzita Karlova v Praze jako poskytovatelé na straně jedné a Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (IČ 65349423, zastoupený JUDr. Michalem Petrem, PhD. michal.petr@compet.cz) jako příjemce na straně druhé. |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnil: prof. Ing. Martin Kvizda, Ph.D., učo 171. Změněno: 3. 11. 2014 10:35. |
Anotace |
---|
Obsahem metodiky je doporučení postupu pro vymezování relevantního trhu v případě, kdy to řešený případ vyžaduje, zejména při řešení zneužití dominantního postavení na trhu osobních nebo nákladních železničních dopravních služeb; metodika je také použitelná při provádění doplňkových šetření v oblasti fúzí v odvětví dopravy nebo pro sestavení komplexní odvětvové analýzy v oblasti železničních dopravních služeb. Metodika je založena na inovativním využití spotřebitelského šetření (dotazníkového průzkumu) a obsahuje kompletní návod pro přípravu šetření, sestavení dotazníku a jeho vyhodnocení. |
Anotace anglicky |
---|
The methodology is the recommended procedure for defining the relevant market when it designed the case requires, especially when dealing with abuse of a dominant position in the market for passenger or cargo rail transport services. Methodology is also applicable to conduct supplementary investigations in the area of mergers in the transport sector or to build complex sectoral analysis in the field of railway transport services. The methodology is based on an innovative use of a consumer survey. |
Návaznosti | |
---|---|
TD010063, projekt VaV | Název: Optimalizace regulace konkurenčního prostředí v železniční osobní a nákladní dopravě v ČR |
Investor: Technologická agentura ČR, Optimalizace regulace konkurenčního prostředí v železniční osobní a nákladní dopravě v ČR |