ČEŠKOVÁ, Tereza. Analýza výukové situace z hlediska potenciálu rozvíjení kompetence k řešení problémů. In XX. konference ČPdS 2013. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza výukové situace z hlediska potenciálu rozvíjení kompetence k řešení problémů
Název česky Analýza výukové situace z hlediska potenciálu rozvíjení kompetence k řešení problémů
Název anglicky Analysis of a learning situation by its potential to develop the problem-solving competence
Autoři ČEŠKOVÁ, Tereza.
Vydání XX. konference ČPdS 2013, 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky výuková situace; metodologie AAA; didaktická kazuistika
Klíčová slova anglicky learning situation; AAA methodology; didactic casuistry
Změnil Změnila: Mgr. Tereza Češková, Ph.D., učo 209756. Změněno: 6. 2. 2014 15:48.
Anotace
Poster předkládá didaktickou kazuistiku jedné výukové situace z hodiny přírodovědy na prvním stupni základní školy. K analýze využívá metodiku AAA (anotace, analýza, alterace).
Anotace anglicky
The poster presents a didactic casuistry of the particular learning situation from the primary Science instruction. For the analysis it uses the AAA methodology (anotation, analysis, alteration).
Návaznosti
MUNI/A/0706/2012, interní kód MUNázev: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2013)
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 13:58