BAZALOVÁ, Barbora. Specifika ve vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inclusive Learning Environment in Primary Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 225-232. ISBN 978-80-210-6646-5. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1164184, author = {Bazalová, Barbora}, address = {Brno}, booktitle = {Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inclusive Learning Environment in Primary Schools}, edition = {1. vydání}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {Asperger's syndrome; pupils; autism spectrum disorder; education; inclusion; school}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6646-5}, pages = {225-232}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Specifika ve vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1164184 AU - Bazalová, Barbora PY - 2013 TI - Specifika ve vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066465 KW - Asperger's syndrome KW - pupils KW - autism spectrum disorder KW - education KW - inclusion KW - school N2 - Kapitola představuje specifika ve vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem. V úvodu jsou prezentována teoretická východiska způsobu edukace žáků s tímto syndromem a uvedeny možné projevy jejich chování ve škole během vyučování. Dále jsou analyzovány faktory úspěšného inkluzivního vzdělávání a také faktory ztěžující tento způsob edukace. V další části jsou popsány možnosti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v problematice edukace žáků s Aspergerovým syndromem. Na závěr jsou nabídnuty názory krajských koordinátorek na kvalitu zajišťování služeb pro klienty s poruchami autistického spektra. ER -
BAZALOVÁ, Barbora. Specifika ve vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inclusive Learning Environment in Primary Schools}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~225-232. ISBN~978-80-210-6646-5.
|