PITNEROVÁ, Pavla. Význam komunikace v rámci inkluze žáka se sluchovým postižením. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 112-121. ISBN 978-80-210-6515-4. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1165019, author = {Pitnerová, Pavla}, address = {Brno}, booktitle = {Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění}, edition = {1. vydání}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {communication; communication skills; school; teaching pupils with hearing impairments}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6515-4}, pages = {112-121}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Význam komunikace v rámci inkluze žáka se sluchovým postižením}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1165019 AU - Pitnerová, Pavla PY - 2013 TI - Význam komunikace v rámci inkluze žáka se sluchovým postižením VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021065154 KW - communication KW - communication skills KW - school KW - teaching pupils with hearing impairments N2 - V průběhu let 2007 až 2010 byly provedeny výzkumy, které hledaly odpovědi na otázku, jak jsou učitelé a budoucí učitelé připraveni na začleňování žáků se zdravotním postižením do škol hlavního vzdělávacího proudu, konkrétně na integraci žáků se sluchovým postižením. Z výsledků šetření obsahuje tento text ty, které se týkají právě komunikace a možného ohrožení osvojování komunikačních kompetencí u žáků se sluchovým postižením. ER -
PITNEROVÁ, Pavla. Význam komunikace v rámci inkluze žáka se sluchovým postižením. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~112-121. ISBN~978-80-210-6515-4.
|