PITNEROVÁ, Pavla. Význam komunikace v rámci inkluze žáka se sluchovým postižením. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 112-121. ISBN 978-80-210-6515-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Význam komunikace v rámci inkluze žáka se sluchovým postižením
Název anglicky The Importance of Communication in the Inclusion of Pupils with Hearing Impairments
Autoři PITNEROVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění, od s. 112-121, 10 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072005
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6515-4
Klíčová slova česky komunikace; komunikační kompetence; škola; vzdělávání žáka se sluchovým postižením
Klíčová slova anglicky communication; communication skills; school; teaching pupils with hearing impairments
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 13. 2. 2014 10:53.
Anotace
V průběhu let 2007 až 2010 byly provedeny výzkumy, které hledaly odpovědi na otázku, jak jsou učitelé a budoucí učitelé připraveni na začleňování žáků se zdravotním postižením do škol hlavního vzdělávacího proudu, konkrétně na integraci žáků se sluchovým postižením. Z výsledků šetření obsahuje tento text ty, které se týkají právě komunikace a možného ohrožení osvojování komunikačních kompetencí u žáků se sluchovým postižením.
Anotace anglicky
Research projects focused on answering the question to what extent teachers and intended teachers are prepared for the inclusion of pupils with disabilities into mainstream schools, specifically pupils with hearing impairments, were carried out from 2007 to 2010. The paper contains results related to communication and possible risks for communication skills development in pupils with hearing impairments.
Návaznosti
MUNI/A/0709/2012, interní kód MUNázev: Intervence pro inkluzi ve vzdělávání (Akronym: IIV)
Investor: Masarykova univerzita, Intervence pro inkluzi ve vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 22. 5. 2024 07:15