CHALOUPKOVÁ, Soňa. Využití prvků alternativních metod ve vyučovacím procesu na základní škole praktické. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 182-191. ISBN 978-80-210-6515-4. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1165030, author = {Chaloupková, Soňa}, address = {Brno}, booktitle = {Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění}, edition = {1. vydání}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {mild intellectual disability; education of pupils with mild intellectual disabilities; practical primary school; teaching; alternative methods}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6515-4}, pages = {182-191}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Využití prvků alternativních metod ve vyučovacím procesu na základní škole praktické}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1165030 AU - Chaloupková, Soňa PY - 2013 TI - Využití prvků alternativních metod ve vyučovacím procesu na základní škole praktické VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021065154 KW - mild intellectual disability KW - education of pupils with mild intellectual disabilities KW - practical primary school KW - teaching KW - alternative methods N2 - Kapitola je zaměřena na použití alternativních metod na základních školách praktických v České republice. V kapitole je představen výzkum, který byl realizován v základních školách praktických v České republice v roce 2011. Jsou zde vyhodnoceny dílčí výsledky a prezentovány závěry šetření. ER -
CHALOUPKOVÁ, Soňa. Využití prvků alternativních metod ve vyučovacím procesu na základní škole praktické. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~182-191. ISBN~978-80-210-6515-4.
|