HRICOVÁ, Lenka, Andrea MIKOTOVÁ a Jana PADĚLKOVÁ. Rytmus jako most mezi dvěma světy : Informační materiál k možnostem inkluzivního vzdělávání smíšených skupin slyšících lidí, lidí se sluchovým postižením a lidí s hluchoslepotou. Brno: knihovnicka.cz, 2013, 37 s. ISBN 978-80-263-0298-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rytmus jako most mezi dvěma světy : Informační materiál k možnostem inkluzivního vzdělávání smíšených skupin slyšících lidí, lidí se sluchovým postižením a lidí s hluchoslepotou
Název česky Rytmus jako most mezi dvěma světy : Informační materiál k možnostem inkluzivního vzdělávání smíšených skupin slyšících lidí, lidí se sluchovým postižením a lidí s hluchoslepotou
Název anglicky Rhythm as a bridge between two worlds : Informative material to possibilities of inclusive education of mixed groups of hearing people, people with hearing impairment and people with deafblindness
Autoři HRICOVÁ, Lenka, Andrea MIKOTOVÁ a Jana PADĚLKOVÁ.
Vydání Brno, 37 s. 2013.
Nakladatel knihovnicka.cz
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-263-0298-8
Klíčová slova česky rytmus; sluchové postižení; hluchoslepota; inkluze; inkluzivní vzdělávání; projekty
Klíčová slova anglicky rhythm; hearing impairment; deafblindness; inclusion; inclusive education; projects
Změnil Změnila: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D., učo 79581. Změněno: 1. 4. 2014 13:25.
Anotace
Publikace představuje a přibližuje možnosti využití afrických hudebních nástrojů, tradičních západoafrických rytmů a jejich výuky k neformálnímu inkluzivnímu vzdělávání slyšících, neslyšících a nedoslýchavých osob a také osob s hluchoslepotou. Hlavní myšlenkou je využití rytmu jako spojovacího prostředku mezi světem lidí slyšících a světem lidí se smyslovým postižením. Kniha pojednává v širším kontextu o dvou realizovaných sociálně inkluzivních projektech bubenické kapely Spálený sušenky, které byly finančně podpořeny programem EU Mládež v akci a které spojovala hlavní myšlenka necházení společného jazyka v rytmu. Součástí publikace je i DVD, na kterém je k dispozici soubor dalších materiálů k danému tématu.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 23:19