Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1165464, author = {Havelka, David and Červenka, Karel}, address = {Brno}, booktitle = {Intervence pro inkluzi. Intervention for Inclusion.}, edition = {1.}, editor = {VOJTOVÁ, V., ČERVENKA. K. et al}, keywords = {special education; special educational needs; teacher for children with behavioral diffi culties; pedopsychiatry; behavioral disorder; behavioral diffi culties}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6645-8}, pages = {163-172}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Možnosti uplatnění etopedie na dětském oddělení psychiatrické léčebny}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1165464 AU - Havelka, David - Červenka, Karel PY - 2013 TI - Možnosti uplatnění etopedie na dětském oddělení psychiatrické léčebny VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066458 KW - special education KW - special educational needs KW - teacher for children with behavioral diffi culties KW - pedopsychiatry KW - behavioral disorder KW - behavioral diffi culties N2 - V pedopsychiatrických léčebnách je vysoké procento dětí s diagnózou poruch chování či s diagnózami, s nimiž jsou spojené problematické projevy v chování. V kontrastu s tímto faktem je v těchto zařízeních kladen pouze malý důraz na cílenou etopedickou intervenci. Cílem kvalitativní studie, jejíž některé závěry text prezentuje, bylo prozkoumat názory a postoje odborníků na možnosti uplatnění etopedie na dětských odděleních psychiatrických léčeben, příčiny a problémy omezující širší uplatnění této disciplíny a také návrhy, jak tuto situaci řešit. Výsledky studie jsou rozděleny do dvou částí a to do části věnující se vzdělávání současných zaměstnanců a části shrnující možnosti uplatnění etopeda jako člena terapeutického týmu ER -
HAVELKA, David a Karel ČERVENKA. Možnosti uplatnění etopedie na dětském oddělení psychiatrické léčebny. In VOJTOVÁ, V., ČERVENKA. K. et al. \textit{Intervence pro inkluzi. Intervention for Inclusion.}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~163-172. ISBN~978-80-210-6645-8.
|