k 2012

Pedagogické praxe jako prostor pro integraci poznatků z psychologických a pedagogických disciplín

PRAVDOVÁ, Blanka a Vlastimil ŠVEC

Základní údaje

Originální název

Pedagogické praxe jako prostor pro integraci poznatků z psychologických a pedagogických disciplín

Autoři

PRAVDOVÁ, Blanka a Vlastimil ŠVEC

Vydání

Učíme psychologii/Teaching psychology 2012, 2012

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta
Změněno: 24. 6. 2014 14:41, prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.

Anotace

V originále

Obsahem sdělení je argumentace pro integraci pedagogických a psychologických poznatků, které si studenti učitelství osvojují v předmětech tzv. společného učitelského základu. Prostorem pro tuto integraci jsou pedagogické praxe studentů. Tato integrace zároveň předpokládá inovovaný obsah pedagogicko-psychologických předmětů řazených podle této posloupnosti klíčových obsahů: 1. Já jako budoucí učitel, 2. Žáci a jejich učení, 3. Interakce učitel-žáci, 4. kurikulum aprobačních předmětů.