PRAVDOVÁ, Blanka a Vlastimil ŠVEC. Pedagogické praxe jako prostor pro integraci poznatků z psychologických a pedagogických disciplín. In Učíme psychologii/Teaching psychology 2012. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pedagogické praxe jako prostor pro integraci poznatků z psychologických a pedagogických disciplín
Autoři PRAVDOVÁ, Blanka a Vlastimil ŠVEC.
Vydání Učíme psychologii/Teaching psychology 2012, 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Změnil Změnil: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc., učo 190. Změněno: 24. 6. 2014 14:41.
Anotace
Obsahem sdělení je argumentace pro integraci pedagogických a psychologických poznatků, které si studenti učitelství osvojují v předmětech tzv. společného učitelského základu. Prostorem pro tuto integraci jsou pedagogické praxe studentů. Tato integrace zároveň předpokládá inovovaný obsah pedagogicko-psychologických předmětů řazených podle této posloupnosti klíčových obsahů: 1. Já jako budoucí učitel, 2. Žáci a jejich učení, 3. Interakce učitel-žáci, 4. kurikulum aprobačních předmětů.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 07:10