VÍTKOVÁ, Marie. Okruh žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - podmínky ke vzdělávání. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 95-104. ISBN 978-80-210-6678-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1165492, author = {Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools}, edition = {1. vydání}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {pupils with special educational needs; pupils with disabilities; pupils with health disadvantage; students with social disadvantage; individual education plans; teaching assistants; educational conditions; inclusive environment}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6678-6}, pages = {95-104}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Okruh žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - podmínky ke vzdělávání}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1165492 AU - Vítková, Marie PY - 2013 TI - Okruh žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - podmínky ke vzdělávání VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066786 KW - pupils with special educational needs KW - pupils with disabilities KW - pupils with health disadvantage KW - students with social disadvantage KW - individual education plans KW - teaching assistants KW - educational conditions KW - inclusive environment N2 - V kapitole je uveden okruh žáků se speciálními vzdělávacími potřebami s charakteristikou žáků se zdravotním postižením, zdravotním znevýhodněním a sociálním znevýhodněním. Dále jsou analyzovány podmínky k jejich vzdělávání ve škole hlavního vzdělávacího proudu, podpořené legislativně s následnou realizací v praxi škol. Charakteristika speciálněpedagogické podpory je vztažená k jednotlivým druhům postižení. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Okruh žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - podmínky ke vzdělávání. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~95-104. ISBN~978-80-210-6678-6.
|