Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1165495, author = {Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools}, edition = {1. vydání}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {epilepsy; pupils with epilepsy; inclusion; environment for learning; teachers; conspicuousness in behaviour; learning difficulties; school failure; self-control; compensatory measures; individual educational plan; teaching assistants; consulting services}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6678-6}, pages = {145-156}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Žáci s epilepsií ve škole hlavního vzdělávacího proudu}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1165495 AU - Vítková, Marie PY - 2013 TI - Žáci s epilepsií ve škole hlavního vzdělávacího proudu VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066786 KW - epilepsy KW - pupils with epilepsy KW - inclusion KW - environment for learning KW - teachers KW - conspicuousness in behaviour KW - learning difficulties KW - school failure KW - self-control KW - compensatory measures KW - individual educational plan KW - teaching assistants KW - consulting services N2 - V kapitole je prezentováno vzdělávání žáků s epilepsií ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Je vysvětlen vliv epilepsie na vzdělávání žáka z různých aspektů: psychosociálního, psychologického a pedagogického. Analyzovány jsou faktory jako kognitivní schopnosti, struktura osobnosti a socio-kulturní prostředí, které ovlivňují vývoj a učení žáků s epilepsií, Pozornost je rovněž věnována otázce, proč se u těchto žáků i s průměrným nebo nadprůměrným intelektem, mohou rozvinout obtíže v učení a chování. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Žáci s epilepsií ve škole hlavního vzdělávacího proudu. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~145-156. ISBN~978-80-210-6678-6.
|