BARTOŇOVÁ, Miroslava. Žáci se specifickými poruchami učení a chování. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 117-128. ISBN 978-80-210-6678-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1165500, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools}, edition = {1. vydání}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {specific learning disabilities; dyslexia; dysgraphia; dysortographia; genetics; phonological awareness; function deficits; prediction; personality; reading}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6678-6}, pages = {117-128}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Žáci se specifickými poruchami učení a chování}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1165500 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2013 TI - Žáci se specifickými poruchami učení a chování VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066786 KW - specific learning disabilities KW - dyslexia KW - dysgraphia KW - dysortographia KW - genetics KW - phonological awareness KW - function deficits KW - prediction KW - personality KW - reading N2 - Kapitola vymezuje okruh žáků se specifickými poruchami učení a chování z hlediska jejich projevů a osobnostních zvláštností. V úvodu charakterizujeme specifické poruchy učení, přičemž se zaměřujeme i na konkrétní příklady z pedagogické praxe. Text je doplněn případovými studiemi a dílčím výzkumným šetřením analyzujícím úroveň komunikačních schopností s deficity v komunikaci žáků se specifickými poruchami učení. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Žáci se specifickými poruchami učení a chování. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~117-128. ISBN~978-80-210-6678-6.
|