2013
Stimulace komunikačních schopností u dospělých osob se zdravotním postižením
KOPEČNÝ, PetrZákladní údaje
Originální název
Stimulace komunikačních schopností u dospělých osob se zdravotním postižením
Název anglicky
Stimulation of Communication Abilities of Adults with Disabilities
Autoři
KOPEČNÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Edukativní, intervenční a terapeutické přístupy k dospělým osobám a seniorům se zdravotním postižením, od s. 175-186, 12 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00072156
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6306-8
Klíčová slova česky
stimulace; logopedická intervence; komunikační schopnosti; symptom; domov pro osoby se zdravotním postižením
Klíčová slova anglicky
stimulation; speech therapy; communication skills; symptom; homes for persons with disabilities
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 23. 2. 2017 16:19, PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
V originále
Kapitola pojednává o možnostech speciálně pedagogických-logopedických přístupů k rozvoji komunikačních dovedností osob se symptomatickými poruchami řeči žijících v zařízeních sociálních služeb pobytového typu. V kapitole jsou představena dílčí výzkumná data získaná z provedených kvantitativně orientovaných šetření, která se zaměřovala na analýzu poskytování logopedické intervence v domovech pro osoby se zdravotním postižením v České republice.
Anglicky
This chapter deals with speech therapy approaches to the development of communication skills of persons with symptomatic speech disorders who are in residential care. This chapter presents partial research outcomes obtained from a quantitative survey that focused on the analysis of speech intervention in homes for persons with disabilities in the Czech Republic.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|