GRENAROVÁ, Renée. Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka. In SAYOUD SOLÁROVÁ, Kateřina a Martin VRUBEL a kolektiv. Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 75-80. ISBN 978-80-210-6674-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka
Název anglicky Assessment to Pupils with Specific Learning Disabilities in Russian Language Teaching
Autoři GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání, od s. 75-80, 6 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072173
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6674-8
Klíčová slova česky výuka ruského jazyka; specifické poruchy učení; hodnocení; výzkum; žák; učitel
Klíčová slova anglicky Russian language teaching; specific learning disabilities; assessment; research; pupil; teacher
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Bc. Pavla Žáková, učo 383868. Změněno: 2. 3. 2014 22:38.
Anotace
Kapitola zkoumá problematiku hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka. Naším cílem je představit dílčí výsledky výzkumného šetření, které zjišťovalo reálnou situaci v oblasti hodnocení zaměřeného na výkon i proces učení se ruskému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Výzkum byl realizován v roce 2012/2013 v rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Anotace anglicky
The chapter explores the issue of assessment of the pupils with specific learning disabilities in teaching of Russian language. The aims of the chapter are to present partial results of a research project into the situation in the evaluation focusing on both the results and the process of Russian language teaching to pupils with specific learning difficulties at basic school. The research was conducted in 2012/2013 as a part of the research project MSM0021622443 Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education.
Návaznosti
MUNI/B/0748/2012, interní kód MUNázev: Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání (Akronym: CEIV)
Investor: Masarykova univerzita, Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 17:21