2013
Specifika edukačního procesu u žáků s mentálním postižením na základní škole speciální
PIPEKOVÁ, JarmilaZákladní údaje
Originální název
Specifika edukačního procesu u žáků s mentálním postižením na základní škole speciální
Název anglicky
Specific Features in Teaching Pupils with Intellectual Disabilities in Special Schools
Autoři
PIPEKOVÁ, Jarmila
Vydání
1. vydání. Brno, Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools. od s. 217-231, 15 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6673-1
Klíčová slova česky
edukační proces; žák s mentálním postižením; základní škola speciální; legislativní normy; obsah vzdělávání; podmínky vzdělávání
Klíčová slova anglicky
teaching; pupils with intellectual disabilities; special schools; legislation policy; curriculum; conditions for education
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 17. 2. 2014 12:41, PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
V originále
V kapitole jsou popsána specifika edukačního procesu vzdělávání žáka s mentálním postižením na základní škole speciální, legislativa, která tento proces ovlivňuje, obsah vzdělávání daný kurikulárním dokumentem Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání základní škola speciální, žák s mentálním postižením a jeho determinanty v procesu učení a podmínky, které musí být naplněny pro uskutečňování RVP ZŠS.
Anglicky
The chapter presents specific features in teaching pupils with intellectual disabilities in special schools. It also describes the legislative policy that affects the process of education. We focus on the content of education given by the curricular document the Framework Educational Programme for Special Schools. The chapter specifies pupils with intellectual disabilities and their determinants in the educational process and conditions that has to be fulfilled for implementing FEP SS.
Návaznosti
MUNI/M/0012/2013, interní kód MU |
|