C 2013

Specifika edukačního procesu u žáků s mentálním postižením na základní škole speciální

PIPEKOVÁ, Jarmila

Základní údaje

Originální název

Specifika edukačního procesu u žáků s mentálním postižením na základní škole speciální

Název anglicky

Specific Features in Teaching Pupils with Intellectual Disabilities in Special Schools

Autoři

PIPEKOVÁ, Jarmila

Vydání

1. vydání. Brno, Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools. od s. 217-231, 15 s. 2013

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6673-1

Klíčová slova česky

edukační proces; žák s mentálním postižením; základní škola speciální; legislativní normy; obsah vzdělávání; podmínky vzdělávání

Klíčová slova anglicky

teaching; pupils with intellectual disabilities; special schools; legislation policy; curriculum; conditions for education

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 17. 2. 2014 12:41, PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.

Anotace

V originále

V kapitole jsou popsána specifika edukačního procesu vzdělávání žáka s mentálním postižením na základní škole speciální, legislativa, která tento proces ovlivňuje, obsah vzdělávání daný kurikulárním dokumentem Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání základní škola speciální, žák s mentálním postižením a jeho determinanty v procesu učení a podmínky, které musí být naplněny pro uskutečňování RVP ZŠS.

Anglicky

The chapter presents specific features in teaching pupils with intellectual disabilities in special schools. It also describes the legislative policy that affects the process of education. We focus on the content of education given by the curricular document the Framework Educational Programme for Special Schools. The chapter specifies pupils with intellectual disabilities and their determinants in the educational process and conditions that has to be fulfilled for implementing FEP SS.

Návaznosti

MUNI/M/0012/2013, interní kód MU
Název: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty