VÍTKOVÁ, Marie. Specifika edukace žáků s těžkým postižením a souběžným postižením v základní škole speciální. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 233-250. ISBN 978-80-210-6673-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1166081, author = {Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools.}, edition = {1. vydání}, editor = {OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {pupils with severe disabilities; special schools; the Framework Educational Programme for Special Schools}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6673-1}, pages = {233-250}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Specifika edukace žáků s těžkým postižením a souběžným postižením v základní škole speciální}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1166081 AU - Vítková, Marie PY - 2013 TI - Specifika edukace žáků s těžkým postižením a souběžným postižením v základní škole speciální VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066731 KW - pupils with severe disabilities KW - special schools KW - the Framework Educational Programme for Special Schools N2 - V kapitole jsou uvedena specifika vzdělávání žáků s těžkým postižením v základní škole speciální. Je charakterizován Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání Základní škola speciální (RVP ZŠS), který je tvořen dvěma díly. V kapitole je zaměřena pozornost na obsah druhého dílu, který je věnován okruhu žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami. V závěru jsou uvedeny dvě podrobně zpracované kazustiky, jedna je příkladem na komplexní péči o žáka a druhá je zpracovaná se zaměřením na komunikaci a její cílenou podporu. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Specifika edukace žáků s těžkým postižením a souběžným postižením v základní škole speciální. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools.}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~233-250. ISBN~978-80-210-6673-1.
|