VÍTKOVÁ, Marie. Koncept bazální stimulace. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 251-262. ISBN 978-80-210-6673-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1166082, author = {Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools.}, edition = {1. vydání}, editor = {OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {basal stimulation; individuals with severe disabilities; early intervention; interdisciplinary approach; teamwork; therapy; holistic approach; integrity; sensory stimulus deprivation; propriosensory-kinaesthetic perception}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6673-1}, pages = {251-262}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Koncept bazální stimulace}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1166082 AU - Vítková, Marie PY - 2013 TI - Koncept bazální stimulace VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066731 KW - basal stimulation KW - individuals with severe disabilities KW - early intervention KW - interdisciplinary approach KW - teamwork KW - therapy KW - holistic approach KW - integrity KW - sensory stimulus deprivation KW - propriosensory-kinaesthetic perception N2 - V kapitole je prezentované téma konceptu bazální stimulace, který je založen na rozvoji vnímání. Jeho použití se ukázalo jako velmi vhodné u žáků s těžkým postižením v základní škole speciální. Příklady k jeho využití jsou uvedeny v kazuistikách žáků ze základní školy speciální. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Koncept bazální stimulace. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools.}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~251-262. ISBN~978-80-210-6673-1.
|